آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس (3D Studio Max)

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۴، ۰۲:۳۲ - احسان
    مرسی

آموزش تری دی مکس

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۰۸ ب.ظ

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

آموزش تری دی مکس به شیوه‌ی Tutorial


ترجمه‌ی دروس ارائه شده در قسمت Help نرم افزار
تری دی مکس با عنوان Tutorials

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۳)

سلام من تازه با نرم افزار تری دی مکس آشنا شدم و قصد دارم که یادگیری اش رو شروع کنم میخواستم اگه ممکنه همه کاربرد هاییی که این نرم افزار میتونه داشته باشه رو بگید
منتظر جوابتون هستم  ممنون از وبلاگ آموزندهتون
پاسخ:
سلام
تری دی مکس یه نرم افزار کامل واسه ساخت انیمیشن هستش
شما  هر چیزی که توی یه انیمیشن می بینید ، از قبیل مدل سازی کاراکتر ها ، متحرک سازی کاراکتر ها ، نور پردازی ، جلوه های ویژه و خیلی چیزا های دیگه ای که متعلق به یک انیمیشن هست رو می تونید با تری دی مکس بسازید.
البته در این زمینه نرم افزار مایا هم هست که من آشنایی چندانی با این نرم افزار ندارم

سلام دوست عزیم

من به وبت سر زدم و واقعا تبریک می گم از این همه سلیقه ای که به خرج دادی .هیچ چیز مثل این نیست که با یه مطلب زیبا تو هر زمینه ای دل بازدیدکنندگان رو بدست بیاری واقعا مطالبت زیباست.دوست دارم از این سلیقه ات استفاده کنی و به وب منم سر بزنی ، نظرتو درباره اش بهم بدی و لایک هم بزنی ،باعث افتخارم هست که به پیشنهادادت جامه عمل بپوشانم آدرس وبلاگم download4you.blog.ir هست خوشحال میشم سر بزنی و اگه موردپسند  بود ما رو هم در وبلاگ زیبایت لینک کنی

منتظرت هستم

سلام با عرض خسته نباشید امدم از شما خواهش کنم بیان به وبلاکم و درمورد داستانم نظر بدید لطفا به بقیه هم بگین از شما خواهش میکنم ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه