آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس (3D Studio Max)

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۴، ۰۲:۳۲ - احسان
    مرسی

ویرایش هواپیما

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۰۹ ب.ظ

 

 

 

 

 

انجام اصلاحاتی بر روی هواپیما

نرم افزار تری دی مکس دارای خواص مدل سازی خاصی است که با استفاده از آن می توانید مدل های کار آمد تری خلق کنید. این دروس هر کدام از این ویژگی ها را به طور جداگانه شرح  داده و با نشان دادن روش های عملی به شما کمک می کند تا بتوانید از آنها در هنگام ساخت مدل های مختلف استفاده کنید.

در این درس شما می آموزید که چگونه :

با استفاده از vertex weld modifier نقاط اتصال را به هم جوش دهید.
با استفاده از
Editable poly tools به مدل خود جزئیات بیشتری اضافه کنید.
با استفاده از
soft selection عناصر صحنه را انتخاب کنید.
از
modifier  HSDS استفاده کنید.
از
Edit normal modifier استفاده کنید.

سطح مهارت : تازه کار و کاربر متوسط
زمان آموزش : 2 ساعت

فایل های مورد نیاز این بخش


تمامی فایل های مورد نیاز این بخش را می‌توانید در پوشه‌ی p38_lighting که در مسیر tutorials / modeling / واقع شده است پیدا کنید. چانچه پوشه‌ی modeling را در اختیار ندارید، میتوانید آن را از  اینجا دانلود کنید.

 

ادامه‌ی آموزش در لینک های زیر

استفاده از vertex weld modifier
استفاده از ابزار Editable Poly
استفاده از soft selection
استفاده از HSDS modifier
استفاده از Edit Normal modifier

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه