آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس (3D Studio Max)

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۴، ۰۲:۳۲ - احسان
    مرسی

مقدمه ای بر متریال

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۲ ب.ظ

 

 

 

 

 

مقدمه ای بر متریال

در این درس ، شما بر روی صحنه ای که تجهیزات نظامی در آن نمایش داده شده است کار می‌کنید. یک قرارگاه امنیتی که در اطراف خانه های روستایی ساخته شده است.

صحنه ای رندر شده از قرارگاه ، پس از تکمیل تمامی مراحل

در این آموزش شما خواهید آموخت که چگونه :

متریال بسازید
متریال ها را بر روی اشیاء داخل صحنه اجرا کنید
مختصات طرح دهی (
Mapping coordinates) ایجاد کرده و آنها را تنظیم کنید
از طرح های مات ، پارچه ای و برجسته استفاده کنید
از متریال های سه بعدی استفاده کنید

سطح مهارت : متوسط

زمان آموزش : 90 دقیقه

فایل های مورد نیاز این آموزش

 تمامی فایل های مورد نیاز برای این آموزش را می‌توانید در پوشه‌ی intro_to_materials که در مسیر \tutorials\materials_and_mapping\intro_to_materials واقع شده است پیدا کنید. چنانچه پوشه‌ی material_and_mapping را در اختیار ندارید ، می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

 

ادامه‌ی آموزش در لینک های زیر

اجرا کردن متریال ها

اضافه کردن جزئیات به بعضی از ساختمان ها

استفاده کردن از Opacity mapping برای حصار ها

اضافه کردن متریال به خانه

طرح دهی به انبار غله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه