آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس (3D Studio Max)

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۴، ۰۲:۳۲ - احسان
    مرسی

انجام تنظیمات نهایی

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۲۰ ب.ظ

 

 

انجام تنظیمات نهایی

همان طور که مشاهده می‌کنید، پس از پشت سر گذاشتن دروس این بخش، تمام قسمت های بدن سرباز مدل سازی شده است. ولی همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، مدل های ایجاد شده از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. ویرایشگر هایی همچون MeshSmooth  و TurboSmooth این مشکل را حل کرده و به مدل ها شکل هموارتر و بهتری می‌دهند.

به طور خلاصه، دو Polygon که در مجاورت یکدیگر قرار دارند، Smoothing Group یکسانی نداشته و با یک لبه‌ی قابل رؤیت به نظر میرسد که جدای از یکدیگر هستند. در نتیجه به مدل شکلی ناهموار می دهند. چنانچه Polygon هایی که در مجاورت یکدیگر هستند، Smoothing group یکسانی داشته باشند، لبه ها نامرئی شده و مدل شکلی هموار و قابل قبول به خود می‌گیرد. با استفاده از Smooth Modifier می توانید Smoothing group های موجود را تنظیم کنید.

در این آموزش شما خواهید آموخت که چگونه :
با استفاده از
Smooth Modifier لبه های قابل رؤیت را حذف کرده و اشکال را در یکدیگر ترکیب کنید.

سطح مهارت : تازه کار

زمان آموزش : 20 دقیقه

فایل های مورد نیاز برای این آموزش :

تمامی فایل های مورد نیاز این بخش را می‌توانید در پوشه‌ی low_polygon_modeling که در مسیر tutorials / modeling / واقع شده است پیدا کنید. چانچه پوشه‌ی modeling را در اختیار ندارید، میتوانید آن را از  اینجا دانلود کنید

ادامه‌ی آموزش در لینک زیر

تنظیم کردن Smoothing groups

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه