آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس (3D Studio Max)

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۴، ۰۲:۳۲ - احسان
    مرسی

مدل سازی هواپیما‌ی p38

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۲۰ ب.ظ

 

 

 

مدل سازی هواپیما

 

در این آموزش ، شما قسمت های خارجی یک هواپیما را مدل سازی خواهید کرد. شما از اشیاء ابتدایی و modifiers برای ساخت این قسمت ها استفاده می کنید. طرح های نمای پس زمینه برای شما راهنمایی خواهند بود  تا هواپیما را مدل سازی کنید.

در این آموزش شما خواهید آموخت که چگونه:

نما ها را به عکس های پس زمینه تنظیم کنید
از اشیاء ابتدایی به عنوان پایه‌ی هر قسمت هواپیما استفاده کنید
نقطه‌ی چرخش و سلسله مراتب مدل را تنظیم کنید تا بتوان از آن در یک موتور بازی استفاده کرد.

سطح مهارت: تازه کاران و کاربران متوسط

زمان آموزش: یک و نیم ساعت

فایل های مورد نیاز این بخش


تمامی فایل های مورد نیاز این بخش را می‌توانید در پوشه‌ی p38_lighting که در مسیر tutorials / modeling / واقع شده است پیدا کنید. چانچه پوشه‌ی modeling را در اختیار ندارید، میتوانید آن را از  اینجا دانلود کنید.

 

 ادامه آموزش در لینک های زیر

 

تنظیم کردن صحنه‌ی هواپیما
تنظیم کردن پس زمینه
مدل سازی بال های هواپیما
مدل سازی تعادل دهنده و سکان ها
مدل سازی پشتیبان ها
مدل سازی اتاقک خلبان
مرحله‌ی پایانی مدل سازی هواپیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه