طراحی سطح
مدل سازی سطح
در این درس، سطحی را ایجاد کرده و تعدادی جعبه به عنوان ساختمانها به آن اضافه میکنید. شما دربارهی ایجاد و تنظیم متریال ها و طرح دهی به اشیاء چیز های جدیدی فرا خواهید گرفت. همچنین از اشکال Xref برای اضافه کردن چراغ های خیابان و همچنین اضافه کردن چند درخت استفاده خواهید کرد. همچنین از vertex lighting و vertex paint برای آماده کردن مدل خروجی خود استفاده میکنید.
در این آموزش خواهید آموخت که چگونه :
Taper و Blend Modifier را بر روی اشکال جعبه ای شکل اجرا کنید
از Material Editor برای ایجاد و ترکیب متریال ها استفاده کنید
به اشیاء طرح بدهید
اشیاء را در یکدیگر ترکیب کنید
با استفاده از Xref objects و Object Painter، اشیاء را به صحنه اضافه کنید
با استفاده از Omni و directional Lighting، صحنه را روشن کنید
با استفاده از Vertex Paint تنظیمات مربوط به نور صحنه را انجام دهید
سطح مهارت : تازه کار
زمان آموزش : 45 دقیقه
فایل های مورد نیاز برای این درس :
تمامی فایل های مورد نیاز این بخش را میتوانید در پوشهی level_design که در مسیر tutorials / modeling / واقع شده است پیدا کنید. چانچه پوشهی modeling را در اختیار ندارید، میتوانید آن را از اینجا دانلود کنید.
ادامهی آموزش در لینک های زیر
طرح دهی و اضافه کردن متریال به ساختمان