آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس

3D Studio Max آموزش مدل سازی و ساخت انیمیشن سه بعدی با نرم افزار

آموزش تری دی مکس (3D Studio Max)

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۴، ۰۲:۳۲ - احسان
    مرسی

مدل سازی بدن کاراکتر

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۴۰ ب.ظ

 

 

 

مدل سازی بدن کاراکتر

 

این آموزش به شما یاد می دهد که چگونه کاراکتری شبیه به آن چه که در بازی های کامپیوتری امروزی دیده می شود خلق کنید. در ابتدا بوسیله‌ی آنچه که به "مدل سازی جعبه ای" معروف است، با تنوعی از تکنیک های مدل سازی آشنا خواهید شد. این بدان معناست که مدل خود را با استفاده از یک جعبه‌ی کوچک و ساده خواهید ساخت. با استفاده از این روش می توانید هر آنچه که در ذهنتان است را مدل سازی کنید.

از اشیاء Editable Poly و ویرایشگر Edit Poly   استفاده خواهید کرد. همچنین از Symmetry Modifier جهت صرفه جویی در وقت استفاده می کنید.

در این آموزش شما خواهید آموخت که چگونه‌:

با استفاده از اجسام ساده و ابتدایی، اشکال ارگانیک و پیچیده بسازید
از
Symmetry modifier برای کپی بر داری از نیمه‌ی مدل استفاده کنید
هر جا که نیاز است نقاط اتصال جدیدی برای بهبود بخشیدن به رزولوشن اضافه کنید

سطح مهارت : کابران متوسط
زمان آموزش : 6 الی 8 ساعت

فایل های مورد نیاز این بخش


تمامی فایل های مورد نیاز این بخش را می‌توانید در پوشه‌ی low_polygon_modeling که در مسیر tutorials / modeling / واقع شده است پیدا کنید. چانچه پوشه‌ی modeling را در اختیار ندارید، میتوانید آن را از  اینجا دانلود کنید.

 

ادامه‌ی آموزش در لینک های زیر

 

تنظیم کردن صحنه
مدل سازی چکمه ها
مدل سازی پا
مدل سازی بالاتنه
مدل سازی دست ها 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه